
برج میلاد شدی کاش که تهران باشمxa0 بشوی هیتلر و من مرز لهستان باشمxa0 مثل سیل 65 راه بیافتی در دشتxa0 اتوبوسی وسط جاده کاشان باشمxa0 رخ شطرنج شدی صفحه دل را بستی سمت مشهد بروی شاه خراسان باشمxa0 قصد شیراز کنی مرقد رندان بروی بزنم.... شوم و حافظ قرآن باشم مثل ده دور شدم از اِرم و ازادیxa0 بشوم همسر تو مرکز استان باشم لب تو علت مرگ است بیا فکری کن انسولین یا رژ لب برلب و دندان باشم مرض قند گرفتن همه زنبوران، xa0و ملکه گفته که من ظرف نمکدان باشم همه را قافیه کردم که تو لبخند زدیxa0 مصلحت بود که من ...
ادامه مطلب